© 2019 Rami Steinfeld

סיפורי הצלחה

משא ומתן וגישור 

לא תמיד ניתן לפתור משבר אך תמיד ניתן לנהל אותו ...

היחסים ושיתוף הפעולה של שותפים בחברה תעשייתית מצליחה עלו על שרטון. מכירות ורווחי החברה החלו להיפגע כתוצאה ממערכת יחסים בעייתית בין השותפים. השותפים הבינו שחייבים לנהל את המשבר כדי להחזיר את החברה למסלול הנכון.

יצאנו לדרך במצב בו השותפים לא דיברו אחד עם השני ובסדרה של פגישות אישיות, משא ומתן מתוחכם עם כל אחד בנפרד וכולם יחד הצלחנו להגיע לעבודה מסונכרנת ומשותפת של כולם.

בחברה זו הדרך עוד ארוכה, אך כרגע המשבר מנוהל ואולי אף בדרך לפיתרון

תכנון אסטרטגי 

חברת הייטק עם נוכחות של שנים רבות שוק הישראלי הייתה זקוקה לרענון וחישוב מסלול מחדש. לחברה יש נכסים רבים, הון אנושי עשיר, בסיס לקוחות רחב ומוצרים מעולים. יחד עם מנכ"ל החברה בניתי צוות ניהולי מוביל המסוגל לראות קדימה, לנתח ובעיקר לקחת החלטות ולהוציא אותם לפועל. בתהליך של מספר חודשים הגדרנו מחדש את חזון החברה, יעדי החברה לטווח קצר ובינוני וזיהינו את האיזורים העיקריים הדורשים שינוי.

בנוסף, טיפלנו בתהליכים פנימיים כמו מענה למכרזים, גיוס כח אדם איכותי ועוד. 

מול הלקוחות התחלנו במיצוב מחודש של שירותי ומוצרי החברה.

תוך שנה הגענו להישגים מצויינים של שיפור בהכנסות, הגדלת בסיס הלקוחות, זכייה במספר מכרזים משמעותיים ומיצוב החברה מחדש

משא ומתן מוצלח בעיסקה ספציפית

חברת פרסום מובילה נקלעה למשבר מול אחד הלקוחות הגדולים שלה. הלקוח, שהיה נאמן שנים רבות החליט באופן חד צדדי להקטין עלויות תוך ציפיה להמשיך ולקבל את אותה רמת שירות לה הורגל.

במספר פגישות פנימיות, עשינו הכנה מדוקדקת:

  •  מיפוי מחדש של הגורמים המשפיעים ומקבלי החלטות אצל הלקוח (שכמובן השתנו במהלך השנים)

  • בחינה מחודשת של תכולת העבודה, אופן ההתקשרות, וניתוח ציפיות הלקוח

  • גיבוש אסטרטגיה וטקטיקה עד רמת "מה אומרים בפגישה הבאה" 

התוצאה הייתה חידוש ההתקשרות בסכום גבוה ב 30% מההתקשרות הקודמת עם שביעות רצון מלאה של הלקוח 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now